Kedves Habony Úr!

Kérem segítsen nekem! Adjon nekem tanácsot,hogy mit kell tennem ahhoz,hogy évente legalább azt a kis ötven millát megkereshessem én is. Igaz fizetni csak utólag tudok, ha már beindult az üzlet,no aztán becsülettel visszacsengetek én is. Bevallom eddig igazi lúzer voltam. Olyan balga gondolatok jártak a fejemben,hogy Tisztesség, Munka, Becsület és hogy majd meghozza a gyümölcsét. Hiszen csak így lehet. Güriztem mint állat, hogy a gyerekeimet el tudjam tartani. Lett is diploma a családban, no meg egy nagycsomó diákhitel. Most életkezdés albérletbe.Pedig dolgoztak ám a gyerekeim is a suli mellett, igaz nem voltak olyan szerencsések mint Rahel ( Tudja, a kis Orbán lány), de azért ők is a saját lábukon állnak.

Na nekem is most kezd kinyílni a szemem, hogy lehetett volna ezt másként is. Nem kicsit kell keresni,sok munkával, hanem sokat-nagyon sokat munkanélkül, hiszen a kicsiből adózni kell, a sokat a kutya nem kérdezi meg honnan van. De talán még nem késő. Hát ezért kérem segítsen nekem. Mi munkanélküliek csak tartsunk már össze!

Szuchánszki Márta Judit

Ne maradj le semmiről! Kéthetente elküldjük mailen az öt legjobb írásunkat!

Nyomj egy tetsziket és érd el írásainkat a Facebookról!

A bejegyzés trackback címe:

https://dinamo.blog.hu/api/trackback/id/tr727001747

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mennyire korrupt disznó Ön lélekben? 2014.12.21. 23:59:34

10 gyakori helyzetről olvashat lentebb. Elítéli mind a 10 helyzetet? Gratulálunk: Ön talpig becsületes, mehet tüntetni Vida Ildikó ellen! Ám amennyiben akár csak egy példaként hozott helyzetben is úgy döntene, hogy hülye lenne kihagyni, hogy jogtalan ...

Trackback: Tudtad, hogy Goodfriend egy frissen kirobbantott polgárháborúból érkezett Budapestre? 2014.12.21. 23:58:31

Más országból már rég kizavarták volna ezt az idegen belügyekbe avatkozó felforgató ügynököt, aki korábbi állomáshelyén, Szíriában is részt vehetett a százezrek halálát követelő "Arab tavasz" nevű vérengzés kiprovokálásában. Mi is megtehetnénk, amit a ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.12.22. 09:36:26

rövid, de legalább nem vicces poszt.
ez nagyon mellé ment most.

jet set 2014.12.22. 11:52:49

Tudjuk, hogy munkanélküli? Annyit tudunk, hogy hivatalosan nincs állami megbízása. Az ártatlanság vélelme fel sem merül, ugye?

VT Man 2014.12.22. 11:54:15

"Habony Árpád (Budapest, 1968. január 1.) magyar vállalkozó, politikai tanácsadó, magyar bajnok kendóka, Orbán Viktor személyes stratégiai főtanácsadója. A 2014-es befolyás-barométer szerint Magyarország 4. legbefolyásosabb személye.[1]"

Itt a recept:

Magyarország 4. legbefolyásosabb személyének kell lenni, és meglesz a pénz is.

s 2014.12.22. 14:02:25

"Egy olyan új baloldalért dolgozunk, amellyel azonosulni lehet, amely korszerű, zöld, feminista és aktív."

Nézd, amit lehetett én megtettem az ügy érdekében. A többi már csak rajtatok múlik valóban. Szerintem kelleni fog atombomba, de ezt a belátásodra bízom.

randomuser1 2014.12.22. 15:12:24

mikulással hogy állsz?
süti beállítások módosítása